Психологічна служба. Соціальний захист.
План заходів закладу освіти із протидії булінгу на 2021 - 2022 н.р
Закон України Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)
Про запобігання та протидію домашньому насильству в умовах воєнного стану в Україні
КОРИСНІ ПОСИЛАННЯ
"Про підтримку та допомогу у боротьбі з домашнім насильством":
Протидія торгівлі людьми 1 - YouTube
Протидія торгівлі людьми 2 - YouTube
ПРАКТИКИ, ЯКІ ДОПОМОЖУТЬ СТАБІЛІЗУВАТИСЯ
Контроль стоп, спини, очей і рук
Сядьте стійко, наскільки це можливо. Якщо ви опираєтеся на стінку стільчика, опирайтеся. Відчуйте, як щільно “вм’ялися” в стільчик. У людини є кілька точок опори й контакту, завдяки яким вона може вийти зі стану паніки та стресу й допомогти собі не потрапити в стан травматизації.
Перше — це стопи. Що б не відбувалося, перевіряйте в себе і своїх дітей, наскільки стійко стоять стопи. Подивіться зараз на ваші ноги. У той момент, коли ви чуєте інформацію, що вас лякає, постарайтеся одразу подивитися на свої ноги. Коли з’являється контакт із ногами, з’являється можливість рухатися.
Друге — спина. Якщо у вас є можливість на щось опиратися, зробіть це. У той момент, коли стає страшно, притуліться до стіни чи до спинки стільчика.
Третє — очі. Озирніться своєю кімнатою. Подивіться, що видно навкруги. Якщо поруч із вами хтось є, зустріньтеся з ним / нею поглядом. Коли страшно, ми говоримо “у мене в очах потемніло”, тобто виходимо із зорового контакту. А ще, коли стає страшно, у нас розширюються зіниці, щоб охопити поглядом більшу кількість об’єктів. Буває, усе “пливе” перед очима, а буває, в очах темніє. Тож спробуйте покліпати очима і знайти якусь яскраву точку навкруг, аби сфокусуватися.
Четверте — руки. Стисніть і розтисніть свої руки, потріть їх. У той момент, коли ми тремо руки, допомагаємо вийти собі з фази стресу. Далі обійміть себе. Коли нам страшно й ми потрапляємо у фазу сильного стресу, втрачаємо контакт зі своїм тілом. Ми буквально “вилітаємо” з нього. Але тільки тіло може витримати те напруження, з яким ми стикаємося. Якомога частіше замотуйтеся в плед.
Покладіть ліву руку під праву пахву і праву руку — на плече. Порухайте лівою рукою, постукайте себе по правому плечу. Це допомагає повернути “контейнер” нашому тілу.
Для дитини цю вправу треба модифікувати так: запропонуйте, аби вона поклала руку собі на плече, і скажіть, що це наче ви або янгол її захищаєте. Якщо ваші діти вірять у янголів-охоронців, зараз саме час це використати.
Точка екстреної допомоги під час паніки
Знайдіть точку між безіменним пальцем та мізинцем і надавіть на неї. Це точка, на яку ми впливаємо, коли стає страшно. Це допомагає заспокоїтися.
Психотерапевтична практика
Простукуйте грудну клітину, з’єднуючи руки, наче пташки, з періодичністю один удар у секунду, чергуючи руки. А тепер проговоріть про себе чи вголос: “Я впораюся, ситуація справді складна, але я зроблю це”. Ця вправа допомагає повернути серцебиття в нормальний ритм. Тому важливо, щоби був саме один удар на секунду. Якщо робити це частіше, серцебиття пришвидшиться.
Якщо дитина самостійно не може це робити, ритмічно постукайте по її колінах чи плечах зі словами: “Ми впораємося, справді страшно й важко, але подивися, які ми молодці”.
Обов’язкова вправа
Навіть якщо ви забудете про все інше, пам’ятайте про цю вправу. Як тільки з’являється можливість, зробіть “потягушки”, потягніться вверх. До того ж запропонуйте дітям потягуватися. Якщо ви вмієте займатися йогою чи стретчингом, загадайте про це саме зараз.
Пам’ятайте, що неврологи розповідають про понижений та підвищений тонуси. Коли ми в стані стресу, м’язи в спазмі. Нам треба повернути їхній нормальний тонус — саме так ми виходимо зі стану стресу.
Якщо важко, ви перебуваєте в закритому просторі й не можете потягнутися, принаймні потягніть пальці рук, ніг, шию. Це допоможе повернути активність префронтальної кори, щоби думати і швидко реагувати.
Гримаси
Скорчіть гримасу. Уявіть, що ви хочете когось налякати, а ще постарайтеся видати дивний звук. Ця вправа значно серйозніша, ніж здається. Вона не тільки для того, щоби ви розсміялися. У той момент, коли ми рухаємо очима чи залучаємо міміку, впливаємо на черепно-мозкові нерви, які допомагають повернути спокій. Ми охолоджуємо напруженість нашої симпатичної системи. Я впевнена, ця вправа дуже сподобається дітям.
Кондиціонер перевантаженої нервової системи
Подуйте на великий палець руки. А тепер уявіть, що ви дмухаєте на свічку: короткий вдих, а потім видих. Коли ми перебуваємо в стані стресу, перехоплює дихання. Щоби ввімкнути в роботу парасимпатичну нервову систему, що відповідає за заспокоєння та розслаблення, треба старатися робити видихи частіше, ніж вдихи.
Якщо біля вас є діти, які хвилюються, а у вас є мильні бульбашки, це прекрасно діє. Дмухати на свічки, кульки, мильні кульки, співати — усе допомагає.
Очі в різні боки
Рухайте очима в різні боки: подивіться вверх, униз, прямо, а потім повільно праворуч до упору й затримайте погляд. Потім знову: вперед, ліворуч і затримайте в крайній точці. Тоді — знову прямо.
Ця вправа залучатиме “блукаючий нерв”, аби ми розслабилися. Дітям можна чимось шелестіти, щоби вони на це дивилися й переводили погляд.
Корінець язика
Корінець язика пов’язаний із частиною нервової системи, яка також відповідає за заспокоєння. Висуньте язик у напрямку грудної клітини, а потім зробіть язикову гімнастику. Уявіть, що ваш язик прибирає стелю, потім — стіни й підлогу. А ще імітуйте полоскання горла.
Я — океан
Уявіть, що ви миттєво виростаєте розміром в океан. Виростаєте величезними, як сонячний промінь чи найвища гора, стаєте дуже високими та широкими по горизонталі та вертикалі. Відчуйте, що за вами — сила вашого роду, країни, військових, знань. Відчуйте, який стан приходить. Буде класно, якщо картинку з океаном ви поставите собі на заставку.
Уявіть: у вас зараз є вибір. Ви можете відчувати себе маленькими склянками води, чого від нас очікують вороги, а можемо відчувати себе величезним океаном, який може вмістити в себе всю тяжкість часу, з якою ми зіштовхнулися.
БАЛАНСУВАЛЬНІ ВПРАВИ
- Ми робимо вдих зі словами “моє”, а потім видих, відштовхуючи дві руки й кажемо “не моє”. Спокій, сила, стабільність, безпека, радість, мир — моє. Не моє — будь-яке напруження.
- Дихання в човник. Коли маленькі діти бояться, то хапаються за живіт. У той момент, коли ви намагаєтеся повернути собі відчуття опори, кладіть руку на живіт. Друга рука — човником згорнута біля рота. Робите видих, дуєте в долоньку й опускаєте до грудної клітки. Робите вдих і підіймаєте руку. І так кілька разів.
- Кола підтримки. Коли ми в стані стресу, активна симпатична нервова система: дихання й серцебиття частішає. Це треба, щоби мозок збагатився киснем і ми могли діяти. У цей момент виробляється нейрогормон окситоцин. Він допомагає знеболити серце — робить так, аби воно витримало навантаження.
ЩО ВАЖЛИВО ДЛЯ ДІТЕЙ
- Режим дня. Робіть усе, що ви робили постійно, якщо є така можливість. Якщо дитина їла завжди о такій-то годині та якщо є така можливість, нехай так і відбувається. Те, що зараз пов’язує нас із мирним часом, буде на користь.
- З дітьми важливо створювати безпечний простір. Наприклад, будиночки чи “халабуди”, сидіти на підлозі, малювати будиночки, гратися в хованки. Те, що може давати відчуття кордонів.
- Грати в псевдоагресивні ігри. Наприклад, битися подушками, бігати і кричати, грати в боулінг чи збивати кульки.
- Використовуємо протокол для дітей у стресі, про який я дізналася від одного з моїх викладачів з Ізраїля Олександра Гершанова. Коли людина пережила стрес, перше, що треба зробити — обійняти її. Але водночас важливо старатися не торкатися відкритих частин тіла, бо це може спричинити ще більшу невротизацію. Ми можемо взяти людину за руку, якщо інший контакт неможливий.
- Вправи з видихами. Наприклад, вдихнути аромат квітки і здути.
- Піндуляція. Розмахувати рукам, як маятником.
Як підтримати підлітка у кризовій ситуації.
Поради батькам.

- Слухайте і говоріть. Знаходьте час та уважно слухайте розповіді дітей про те, що вони відчувають і думають. Роз’ясніть відомі вам факти та надавайте дітям правдиву інформацію (з урахуванням вікових особливостей) про ситуацію, в якій опинилася країна в цілому та ваша родина, зокрема.
- Дозвольте емоціям бути. Чесно розповідайте дитині про свої почуття та поясніть, що боятися, переживати, плакати – це нормально. Проте надалі важливо стабілізуватися і відволіктися буденними справами настільки, наскільки це можливо.
- Плануйте майбутнє. Мрійте та плануйте разом, обговорюйте з підлітками, що ви зробите одразу, як настане мир. Такі роздуми та розмови надихають і стабілізують.
- Обіймайтеся. Обіймайте свого підлітка та інших членів сім’ї не менше 8 разів на день. Тактильний контакт вкрай важливий в умовах невизначеності і стресу.
- Подивіться разом улюблені фільми. Це можна зробити навіть перебуваючи в укритті. Обирайте життєствердні фільми, які дарують надію, обговорюйте побачене. Нагадуйте дитині, що після найтемнішої ночі настає ранок.
- Читайте вголос. Спільне читання вголос дає відчуття захищеності та спокою. Читайте разом книжку, яку ви вже добре знаєте, або нову, до якої ніяк не доходили руки.
- Хваліть і робіть акценти на досягненнях дитини. Відмічайте навіть незначні досягнення. Вселяйте підлітку віру у свої сили та пропонуйте підтримку.
- Заохочуйте спілкування дитини з однолітками. Для більшості підлітків спілкування з друзями є дуже важливим. Сприяйте цьому, розкажіть дитині, як вона може підтримати друзів, яким важко впоратися з емоціями.
- Долучайте підлітків до допомоги іншим. Але робіть це за умов максимальної безпеки. Розкажіть дитині, як саме можна допомогти, підтримати інших, долучайтеся до допомоги разом з нею. Водночас поясніть дитині, що пріоритетом повинна бути її безпека.
Пам’ятайте! Ви — незамінна людина в житті дитини. Для неї ви є опорою та острівцем безпеки. Бути такою людиною можливо лише за умови, що ваш ментальний стан залишається стабільним та стійким.
З 25 листопада по 10 грудня в школі проходить
Всеукраїнська акція "16 днів проти насильства"
Година спілкування (онлайн)
"16 днів проти насилля" 5 клас
МИ РІЗНІ - В ЦЬОМУ НАШЕ БАГАТСТВО.
МИ РАЗОМ - В ЦЬОМУ НАША СИЛА.
Не залежить ДОБРОТА від зросту,
НЕ залежить ДОБРОТА від віку,
ДОБРОТА з роками не старіє.
ДОБРОТА, як сонце, гріє!
Незвичайне свято поєднало наших учнів. Відзначаючи Всесвітній день ДОБРОТИ, вкотре переконалися, що ДОБРО творить чудеса,окрилює, надихає!
Пам'ятай: ДОБРО починається з тебе!
Година спілкування "Стоп булінг" 6 клас
Коло "Зупинимо булінг разом" 8 клас
Година спілкування "Ми проти насильства" 2 клас
З 25 листопада по 10 грудня в школі проходить Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства»
Акція "Червона стрічка" до Всесвітнього дня
боротьби зі СНІДом
Інтерактивна вправа " Що ми можемо зробити"
Інтерактивна вправа "Дерево насильства"
Експрес-опитування "Долоньки побажань:Я проти насильства"
20 листопада ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ДИТИНИ
У школі він пройшов під хештегом
# WorldChildren'sDay
Толерантним будь завжди
У школі,вдома,всюди.
Толерантним будь завжди,
То й толерантні будуть люди.
У нашій школі День толерантності пройшов під
гаслом "Будьмо толерантними щодня"
Година спілкування з учнями 7 класу
"Стоп БУЛІНГ"
День толерантності пройшов під хештегом
#МИ РІЗНІ, МИ РІВНІ
В рамках проведення
Всеукраїнського тижня протидії булінгу
в закладі освіти проведено:
Година спілкування "Стоп булінг"
Заняття з елементами тренінгу "Зупинимо булінг разом"
Година спілкування
.jpg)
Майстер -клас для вчителів
"Базові навички медіатора в навчальному закладі"
м. Київ
18 грудня 2018 року
№ 2657-VIII
до наказу по школі
від 11.02.2019р. № 15 (п.2)
ПЛАН
заходів щодо протидії булінгу у закладі освіти
№ п/п |
Тема заходу та форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
1. |
Нарада при директору «Роз'яснення та обговорення листа МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 №2657-УІП» |
11.02.2019 |
директор школи |
2. |
Батьківські збори, форуми, «круглі столи»(тощо) на тему «Роз’яснення та обговорення листа МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 №2657-УШ» |
лютий-березень |
дирекція школи, класні керівники 1-11 класів |
3. |
Батьківський форум «Роз’яснення та обговорення листа МОН України від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу» від 18.12.2018 №2657-УІІІ» |
травень |
дирекція школи, класні керівники 1-11 класів |
4. |
Оприлюднення на веб-сайті закладу, на дошках оголошень, при проведенні інструктажів для всіх працівників закладу: - правил поведінки здобувачів освіти в закладі освіти; - плану заходів закладу освіти, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню); |
до 15.02.2019 |
соціальний педагог Бурмій С.С. |
№ п/п |
Тема заходу та форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
|
процедури подання учасниками освітнього процесу заяв про випадки булінгу (цькуванню) в закладі освіти (форма заяви, примірний зміст, терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства тощо). |
|
|
5. |
Оприлюднення телефонів довіри на дошках оголошень, веб-сайті школи , зокрема: - дитяча лінія 116 111 або -0 800 500 225 (з 12:00 до 16:00 год.); - гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000; - гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335; - Уповноважений Верховної ради з прав людини 0 800 50 17 20; - Уповноважений президента з прав дитини 044 255 76 75; - центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103, - Національна поліція України 102. |
до 15.02.2019 |
соціальний педагог Бурмій С.С. |
6. |
Проводити роботу психологічної служби закладу, зокрема в частині підвищення кваліфікації практичного психолога та соціального педагога з формування вмінь та навичок щодо виявлення, протидії та попередження боулінгу (цькування) |
лютий, березень |
практичний психолог Сандуляк О.Г., соціальний педагог Бурмій С.С. |
7. |
Проведення годин спілкування із використанням окремих відеороликів, виготовлених за матеріалами моти-ваційних зустрічей Ніка Вуйчича із підлітками та рубрики «Корисні посилання щодо теми антибулінгу» для використання в профілактичній роботі в закладі освіти. |
впродовж навчального року |
класні керівники 1-11 класів |
8. |
Проведення занять з елементами тренінгу, переглядом та обговоренням тематичних відеосюжетів для учнів 1-11 класів щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання, вирішення конфліктів. |
впродовж навчального року |
практичний психолог Сандуляк О.Г., соціальний педагог Бурмій С.С. |
№ п/п |
Тема заходу та форма проведення |
Термін проведення |
Відповідальні |
9. |
Проведення занять з елементами тренінгу для учнів 1-11 класів щодо формування уміння управляти власними емоціями та подолання стресу. |
впродовж навчального року |
практичний психолог Сандуляк О.Г., соціальний педагог Бурмій С.С. |
10. |
Проведення консультаційних годин у практичного психолога та соціального педагога (скриньок довіри тощо) |
лютий 2019 постійно |
практичний психолог Сандуляк О.Г., соціальний педагог Бурмій С.С. |
11. |
Організація регулярної перевірки приміщень, території закладу освіти з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу (цькування) та організацію належних заходів безпеки (спостереження за місцями загального користування: їдальнею, коридорами, роздягальнями, ігровими та спортивними майданчиками, шкільним подвір’ям та технічними приміщеннями) |
постійно |
педагогічні працівники, обслуговуючий персонал |
12. |
Проведення зустрічей з представниками (інспекторами) з ювенальної превенції відділу поліції |
квітень 2019 |
заступник директора з виховної роботи Шиян О.І. |
Додаток 2
до наказу по школі
від 11.02.2019р. № 15 (п.3)
Алгоритм дій на випадок булінгу
1. Якщо дитина стала свідком булінгу в закладі освіти, вона має повідомити про це вчителю, батькам або директору.
2. Постраждалий може звернутись до соціальної служби з питань сім’ї, дітей та молоді, на гарячу лінію ГО “Ла-Страда - Україна” з протидії насильству в сім’ї або із захисту прав дітей, Національної поліції або Центру надання безоплатної правової допомоги.
3. Якщо педагог або інший працівник навчального закладу став свідком булінгу, він зобов’язаний письмово поінформувати про це керівника закладу освіти. Це робиться незалежно від того, поскаржилась йому жертва чи ні.
4. Керівник закладу освіти повинен розглянути звернення та створити комісію з розгляду випадків булінгу. Складатись така комісія може з практичного психолога, вчителів, соціального педагога, батьків постраждалого та “обвинуваченого”, керівника навчального закладу та інших зацікавлених осіб.
5. Якщо після засідання, комісія дійшла висновку, що йдеться саме про булінг, а не одноразовий конфлікт, керівник закладу освіти має повідомити про цей випадок уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та службу у справах дітей.
7. Якщо батьки постраждалої дитини не визнають результати розгляду комісії, вони можуть звернутись до поліції.
ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
Дитяча лінія 116 111 або 0 800 500 255 (з 12.00 до 16.00 год)
Гаряча телефонна лінія щодо булінгу 116 000
Гаряча лінія з питань запобігання насильству 116 123 або 0 800 500 335
Уповноважений Верховної Ради з прав людини 0 800 20 17 20
Уповноважений Президента України з прав дитини 044 255 76 75
Центр надання безоплатної правової допомоги 0 800 213 103
Національна поліція України 102
Як захистити себе від булінгу:
1. Зберігай спокій, дій хоробро та обійди ситуацію.
2. Стримуй гнів.
3. Говори спокійно і впевнено - дай агресору можливість зупинитися.
4. Звернися по допомогу до дорослого, якому довіряєш (це може бути вчитель, психолог чи соціальний педагог).
5. Повідом про булінг когось із дорослих анонімно.
6. Поговори про це з своїм братом, сестрою, знайомими.
7. Відійди в сторону. Це не ознака слабкості!
8. Усунь провокативні фактори.
ПАМʼЯТАЙТЕ!
• Ви маєте право відмовитися робити те, до чого вас примушують силою або образливими, злими словами.
• Ваша власність належить тільки вам.
• Ви маєте право на допомогу.
• Кожна дитина має право жити вільно, у безпеці, відчуваючи тепло і любов!
за вчинення булінгу?
Якщо дитині від 14 до 16 років – відповідатимуть її
батьки або особи, що їх замінюють.
Особиста відповідальність дитини наступає з 16 років.
План заходів
практичного психолога та соціального педагога
щодо попередження булінгу в учнівському середовищі
Олександрівської СЗШ І-ІІІ ст.
на 2018-2019 н.р.
№ п/п |
Назва заходу |
Цільова аудиторія |
Виконавець |
Термін виконання |
1 |
Просвітницьке заняття з елементами тренінгу «Уміння дружити», з метою попередження проявів випадків агресії та конфліктів в учнівському середовищі |
учні 2 класу |
Соціальний педагог |
вересень |
2 |
Година спілкування «Добро і милосердя в нас і поруч з нами» |
учні 1 класу |
Соціальний педагог |
вересень |
3 |
Година спілкування «Добротою себе зміряй» |
учні 3 класу |
Соціальний педагог |
вересень |
4 |
Заняття з елементами тренінгу «Від серця до серця іде доброта» |
учні 4 класу |
Соціальний педагог |
вересень |
5 |
Просвітницько-профілактичні бесіди «Як захистити себе від насильства» |
учні 5-6 класів |
Соціальний педагог |
вересень |
6 |
Просвітницько-профілактичні заняття з елементами тренінгу «Стоп булінг», з метою запобігання конфліктів та розв’язання їх. |
учні 5-7 класів |
Соціальний педагог |
вересень |
7 |
Заняття з елементами тренінгу «Вчимося бути толерантним» |
учні 5 класу |
Соціальний педагог |
жовтень |
9 |
Заняття з елементами тренінгу «Людина починається з добра» |
учні 6 класу |
Соціальний педагог |
жовтень |
10 |
Засідання круглого столу «Мобільний телефон: засіб зв’язку,а не спілкування» |
учні 6 класу |
Соціальний педагог |
жовтень |
11 |
Заняття з елементами тренінгу «Протидія булінгу в дитячому середовищі» |
учні 7 класу |
Соціальний педагог |
листопад |
12 |
Година спілкування «Образа і доброта» |
учні 2-3 класів |
практичний психолог |
грудень |
13 |
Заняття з елементами тренінгу «Як відстояти себе» |
учні 7 класу |
практичний психолог |
грудень |
14 |
Заняття з елементами тренінгу «Толерантність-крок до гуманізму» |
учні 7 класу |
Соціальний педагог |
грудень |
16 |
Заняття з елементами тренінгу «Вчимося толерантності» |
учні 8 класу |
Соціальний педагог |
грудень |
17 |
Заняття з елементами тренінгу «Протидія боулінгу.Правила безпечної роботи в мережі Інтернет» |
учні 6 класу |
Соціальний педагог |
грудень |
18 |
Година спілкування «Булінг: як розпізнати» |
учні 8 класу |
Соціальний педагог |
січень |
19 |
Заняття з елементами тренінгу «Кібербулінг: безпека дітей в інтернеті» |
учні 9,10 класів |
практичний психолог |
січень |
20 |
Тренінгове заняття «Спілкування: розбудова стосунків» |
учні 11 класу |
практичний психолог |
лютий |
21 |
Година спілкування «Толерантність: всі ми такі різні» |
учні 1-4 класів |
практичний психолог |
лютий |
22 |
Година спілкування «Дружно живемо-мир збережемо» |
учні 3 класу |
соціальний педагог |
лютий |
23 |
Година спілкування «Доброта починається з тебе» |
учні 1 класу |
соціальний педагог |
лютий |
24 |
Година спілкування «Добротою себе зміряй» |
учні 4 класу |
соціальний педагог |
лютий |
25 |
Заняття з лементами тренінгу «Стоп-булінг» |
учні 5-7 класів |
соціальний педагог практичний психолог |
лютий |
26 |
Заняття з лементами тренінгу «Як залагодити конфлікт» |
учні 3 класу |
практичний психолог |
березень |
27 |
Відеолекторій «Жертви мовчання» |
учні 7-10 класів |
соціальний педагог |
квітень |
28 |
Корекційно-розвивальні заняття за програмою «Бар’єри у спілкуванні: як їх подолати» |
учні 6 класу |
практичний психолог |
листопад-грудень |
29 |
Батьківський всеобуч «Якщо дитину цькують в школі: поради батькам» |
батьки учнів 5-х класів |
практичний психолог |
лютий |
30 |
Індивідуальні бесіди з дітьми щодо попередження випадків булінгу в учнівському середовищі |
учні школи |
соціальний педагог практичний психолог |
вересень-травень |
31 |
Розгляд конфліктних ситуацій в учнівських колективах (за потреби) |
учні школи |
соціальний педагог практичний психолог |
вересень-травень |
Тренінгові заняття "СТОП-БУЛІНГ"
з учнями 5-6 класів
Навігація
- Головна
- Прозорість та інформаційна відкритість Посилання на новий сайт oleksandrivka-zzso.vn.sch.in.ua/
- Освітній простір
- Нормативно-правове забезпечення
- Методична робота
- Для батьків
- Самоврядування
- Фоторепортаж
- Психологічна служба. Соціальний захист.
- Адміністрація закладу
- Безпека учасників освітнього процесу
- Протидія булінгу
- Медогляд для учнів
- Випускникам закладу
- Організація харчування
Новини
Працюємо над створенням нового сайту:http://oleksandrivka-zzso.vn.sch.in.ua/