Олександрівський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів

Головна » Випускникам закладу » Робота з е-кабінетом: покрокова інструкція

Робота з е-кабінетом: покрокова інструкція

Робота з е-кабінетом: покрокова інструкція

 Крок 1. Реєструємо електронний кабінет

 Реєстрація електронних кабінетів вступників у 2020 році починається 1 серпня о 10-й ранку. Право на неї мають вступники на основі повної загальної середньої освіти для денної та заочної форм навчання.

Вступ 2020. Відео

Щоб вдало зареєструватися, вступник має ввести наступні дані:

·     серія та номер документа про ПЗСО;

·     номер, PIN-код, рік отримання сертифіката ЗНО;

·     середній бал документа про ПЗСО. Його треба обчислювати за 12-бальною шкалою з округленням до десятих частин бала. Щоб вступникам було зручно обчислювати середній бал атестата, на сайті розмістять калькулятор розрахунку середнього бала.

Доступ до калькулятора відкриється 1 серпня, а також 29 та 30 липня (це день, коли вступники можуть потренуватися створювати е-кабінет, але всі дані після такої пробної реєстрації будуть видалені, потрібно буде створити новий кабінет з 1 серпня).

 

Крок 2. Після реєстрації активуємо е-кабінет протягом години 

Отож, ви внесли всі потрібні дані. Тепер натисніть «Зареєструватися». Система надішле запит до Єдиної державної електронної бази з питань освіти, де перевіряється достовірність внесених вами даних.

Якщо усе гаразд, вступник отримає на особисту адресу електронної пошти (вона є одночасно і вашим логіном входу в електронний кабінет) лист із посиланням. Переходьте за вказаним посиланням і підтверджуйте активацію е-кабінету.

Пам’ятайте, що активацію можна здійснити протягом години.

Що відбудеться, якщо вступник не активує е-кабінет протягом години? Запит на створення цього е-кабінету включно з усіма внесеними даними анулюється. Тоді вступнику доведеться повторно пройти процедуру реєстрації.

 

Крок 3. Підтверджуємо середній бал документа про ПЗСО, завантажуємо фото в правильному форматі 

Отже, ви активували е-кабінет. Ось що потрібно зробити далі:

·     вказати контактний телефон, за яким приймальна комісія зможе з вами сконтактувати;

·     підтвердити середній бал документа про ПЗСО, який вносили під час реєстрації е-кабінету. Виявили помилку? Внесіть нове значення та натисніть кнопку “підтвердити”.

·     завантажити кольорову фотокартку. Вимоги до знімка чіткі: формат JPEG (JPG) або PNG. Максимальний розмір файлу — 1 Мб. Розмір фотокартки — 3х4 см. Жодних селфі! Такі випадки теж траплялися;

·     за потреби додайте інформацію про сертифікати ЗНО, за якими не здійснювалася реєстрація кабінету;

·     завантажте додаток до документу про ПЗСО у форматі JPEG та розміром не більш ніж 1 Мб. Якщо розмір файлу більший – додаток не завантажеться, тому ми чітко написали в інструкції, як привести ваш документ до потрібного формату. Стежте, щоб це була сторона, де зазначені оцінки, адже нам часто надсилають файл, у якому зазначена назва документа. Звісно, такі документи приймальна комісія не приймає до розгляду;

·     завантажте додаткову інформацію;

·     збережіть внесені дані.

Хто підтверджує середній бал вступника?

Середній бал документа про ПЗСО вступника підтверджує приймальна комісія закладу освіти, яка першою реєструватиме заяву вступника. Важливо: після підтвердження середнього бала закладом освіти його вже не можна буде змінити в електронному кабінеті.

У разі якщо така ситуація трапилася, і ваш некоректний середній бал підтвердила приймальна комісія вишу, зверніться з письмовим зверненням до технічного адміністратора системи (на сайті є відповідна опція). Паралельно треба звернутися до вишу, який підтвердив неправильний середній бал.

 

Крок 4. Вчасно подаємо заяву до вишу 

Подати заяву можна з 13 серпня.

Дати закінчення прийняття заяв та документів:

— 16 серпня о 18:00 закінчується приймання заяв та документів від осіб, які вступають на основі співбесіди, вступних іспитів або творчих конкурсів;

— 22 серпня о 18:00 закінчується приймання документів від вступників на денну форму навчання на основі повної загальної середньої освіти, які вступають за результатами ЗНО.

 

Крок 5. П’ять заяв на різні спеціальності 

Правильне визначення пріоритету для заяв — один з найважливіших моментів під час вашої роботи в е-кабінеті.

У 2020 році для вступу на бюджет можна подати 5 заяв максимум на 5 спеціальностей. А ось кількість заяв на контракт не обмежується.

Радимо обирати конкурсні пропозиції та встановлювати пріоритетність заявам з особливою уважністю. Річ у тім, що після подання першої заяви та її реєстрації у виші внесення будь-яких змін неможливе.

Чи можна скасувати заяву? Так, але тільки до моменту її реєстрації приймальною комісією вищого навчального закладу. Якщо випускник зареєстрував заяву, а потім її скасував — така заява втрачає свою пріоритетність.

 

Крок 6. Не лінуємося зробити якісну перевірку на можливі помилки 

Про найпоширеніші помилки та як їх уникнути «Освіторія» детально пише тут.

 

Крок 7. Отримуємо рекомендування до зарахування на бюджет 

До 27 серпня 2020 року (до 18:00) вступник може отримати рекомендацію до зарахування на бюджет.

Щодо контрактної форми навчання — документи для зарахування на навчання можна подати до 30 вересня.

 

Крок 8. Подаємо оригінали документів на бюджет 

Після того як вступник отримав рекомендування до зарахування на бюджет, треба подати оригінали документів для вступу на бюджет.

Отже, до 31 серпня 2020 року (до 18:00) вступник має подати приймальній комісії відповідні документи.

УВАГА!

Ознайомитись з ІНСТРУКЦІЄЮ ЩОДО РОБОТИ З СИСТЕМОЮ ПОДАННЯ ЗАЯВ В ЕЛЕКТРОННІЙ ФОРМІ (вступ із сертифікатом ЗНО на основі повної загальної середньої освіти) можна за посиланням: https://mon.gov.ua/storage/app/media/vishcha-osvita/vstup-2020/2020/07/28/Instruktsiyi%20dlya%20vstupu/Instruktsiya_iz_sertyfikatom%20ZNO%202020.pdf